ÉBRESZTŐ! AKI KORÁN KEL…

ÉBRESZTŐ! AKI KORÁN KEL…

ÉBRESZTŐ! AKI KORÁN KEL…

ÉBRESZTŐ! AKI KORÁN KEL… bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
0 Flares Filament.io 0 Flares ×

 

Bevallom, korán kelő, ún. „pacsirta” típus vagyok. Általában már reggel hat órától talpon vagyok. Ha jó idő van, kiülök a kertbe és ott iszom meg a kávémat a friss levegőn, madárcsicsergés közepette a kelő Nap fényénél. A kertnek különleges hangulata van olyankor. Minden sokkal élesebbnek, tisztábbnak látszik. Ahogy az időjárás engedi, ezt ki nem hagynám!
De tudom, hogy a koránkelés sokaknak nehézséget okoz. Akinek nehezen megy a korai ébredés, de muszáj összeszedtem néhány tippel, hogyan tehetnék könnyebbé. Pedig aki korán kel, ha nem is lel aranyat, mindenképpen értékes időhöz juthat, amit bármire fordíthat. Ez pedig nem mellékes ebben az időhiánnyal küszködő világban!

Tippek korai kelés megkönnyítéséhez:

#1. ÉBRESZTŐ KOFFEIN.
Ha valakit beindít a kávé illata, ébredhet arra, a nélkül, hogy félálomban kellene matatnia a kávéfőzővel. Ehhez az kell, hogy még este be kell készíteni a kávéfőzőbe a lefőzendő adagot és egy időkapcsoló segítségével beállítani a masinát a kívánt időre.

#2. SZÜKSÉGES ALVÁSIGÉNY.
Az emberi szervezetnek van egy beépített órája, ami megszabja, mennyi alvásra van szüksége. Ha teheted, figyeld meg magadon, hány óra alvás után ébredsz fel spontán. Ez mutatja meg, hány óra alvásra van szükséged naponta, hogy kipihent legyél. Ha szükséges feküdj le korábban, hogy a kellő időben fel tudj ébredni és a szükséges alvás mennyiségről se kelljen lemondanod. Néhány napos trenírozás után valószínűleg hozzá fogsz szokni az új rendhez.

#3. IKTASD KI A „SZUNDI” GOMBOT.
Az ébresztő órán állítsd be az ismétlő funkciót, és helyezd elérhető távolságon kívülre az ágyadtól. Így amikor az megszólal, kénytelen legyél kikászálódni az ágyból, hogy kikapcsolhasd. …és ha már egyszer felkeltél, vissza ne feküdj!

#4. ÉBRESSZ MÁSOKAT.
Aki önmagával szemben nem is érez elég elköteleződést, a másokért érzett felelősség beválhat. Gondolok itt arra, hogy a korábban hétalvó csajszi anyává válása után könnyedén lemond a lustálkodásról, amint a gyerekéről van szó. Ha reggelente a gyerekeid, a párod, vagy más családtagjaid indulása azon múlik, hogy felébreszted-e őket időben, valószínűleg segít neked is felébredni.

#5. KÉSZÜLJ ELŐRE!
Amit csak lehet, csinálj meg még este. Állítsd össze a másnapi öltözetedet egy vállfán. Írd össze a napi tennivalóidat még lefekvés előtt. Készítsd elő egy finom és tartalmas reggelit; amit lehet rendezz egy tálcára és tedd be a hűtőszekrénybe. Ami csak frissen jó, azt tedd a kezed ügyébe, hogy másnap reggel már ne kelljen keresgélni. Talán könnyebben fog indulni ha napod, ha ágyban fekve arra gondolsz, hogy micsoda finomságok várakoznak rád a konyhában…

Nekem ezek az ötletek jutottak eszembe. Neked milyen ébresztő titkaid vannak? Oszd meg hozzászólásként, hátha segítesz vele másoknak!

Jó reggelt!

Jó szerencsét!

Répássy Inci

Ez is érdekelhet: Tippek tavaszi fáradtság ellen

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

Kapcsolódó bejegyzések

Humanilla a közösségi médiában

HÍRLEVÉL

ÖNFEJLESZTŐ E-KURZUS
HA KELL EGY KIS BIZTATÁS...
Hasznos tanácsok, praktikus ötletek hetente
+ hétvégi blogösszefoglaló, hogy
ne maradj le semmiről.

Igen, szeretnék feliratkozni a humanilla.hu weboldal hírlevelére.

Back to Top

EL NE FELEJTSD LETÖLTENI AZ AJÁNDÉKOKAT!